Ikon

Gunnar Charles Bothner-By

Ferdig!

June 13, 2009-01.52.15
Juni er over, og diplomoppgaven er levert.

Oppgaven resulterte i er tjenestestrategi for hvordan Deichmanske kan posisjonere seg i forhold til hele den kulturelle arenaen i Oslo. Gjennom aktørnettverk, kalendere, nye kontaktpunkter, applikasjoner og bruk av de sosiale mellomrommene mellom litteraturen og deres leserbase, vil Deichmanske kunne revitalisere katalogen og gjøre seg enda mer relevant for unge brukere.

Oppgaven ble sensurert i mai- juni, og evaluering jeg fikk var veldig god, dog ble det påpekt at problemstillingen kunne vært mer fokusert og løsningsorientert. Jeg fikk ros for prosessen og brukerinvolvering, men ris for bruken av kulturelle prober, her mente sensor at jeg ikke hadde turt å ta i bruk teknikken for alt den er verdt. Kritikken gikk ellers generelt ut på detaljeringsgraden av løsningsforslagene, som forventet.

Det var ett utrolig spennende/hektisk/gøy/frustrerende semester og jeg er godt fornøyd med resultatet, og særlig glad for å ha gjennomført en grundig prosess med stor involvering av brukere og oppdragsgiver. Takk til alle!

Jeg har flyttet til www.gcbb.no der du kan finne prosjekter jeg driver med o.l. (eller snart hvertfall)

Rapporten kan lastes ned her

Arkivert i:1

Legg igjen en kommentar

